Onze koorleider

Ik ben Laura en sinds 2016 sta ik vóór het koor in plaats van erin. Ik mis het zingen wel, maar ik geniet ook van het leiden van het koor. Maar het is nooit lonely at the top, want alhoewel ik als Koorleider wel eens het beslissende woord heb, doen we eigenlijk altijd alles met zijn allen.

Samen met de 4 inzingers maken we zoveel mogelijk onze eigen arrangementen, waardoor we ons proberen te onderscheiden.

En eerlijk is eerlijk........dit lukt ons best goed!

Soms is het best lastig om alle dames in het gareel te houden, want het is een heel gezellige club. Maar we zijn ook heel hecht.

Ik hoop nog lang deel te mogen uitmaken van dit leuke popkoor. 



Onze stemgroepen

Hé hallo. Wij zijn de dames van Hoog: Simone, Corrie, Betty en José. Met z'n vieren zingen we het hoogste lied en maken we lawaai voor 10. 

Wij zingen de hoogste partijen en geven glans aan het koorgeluid.

Soms de melodie, soms een bovenstem... maar altijd met energie en plezier! Samen zorgen we voor een sprankelend geluid dat het hele koor laat stralen.  


Wij zingen in HoogMidden 1 hoog maar niet té hoog, en kunnen ook laag, maar niet té laag.

Kortom, we hebben best wat noten op onze zang 🎶. Maar we genieten enorm van ons koor en het repertoire. Van pop tot rock tot ballad tot ..... Nou ja, noem het maar op en we doen het. We zingen en dansen wat af iedere woensdagavond. En de kersen op de taart zijn natuurlijk de optredens. We gaan graag naar korenfestivals maar genieten nóg meer van onze eigen concerten. 

Wij, Yolanda, Annemieke, Trudy en Hanneke zijn nog lang van plan WhatEver-girls te blijven. En blijkbaar hebben we heel veel noten gekraakt, anders hadden we niet zoveel pit gehad


Wij zijn de dames van HoogMidden 2 : Agnes, Jacqueline, José, Mariska, Therese en Winny. 

Ons leeftijdsverschil is bijna 15 jaar maar dat doet niets af aan het volume en de kwaliteit, die wij ten gehore brengen. 
Wij zingen vaak de lead maar kunnen een 2e of 3e stem ook goed aan. 

Naast onze wekelijkse kooravond oefenen we gemiddeld 1 keer per maand bij elkaar thuis. Dan zijn we serieus bezig maar er is altijd ruimte voor gezelligheid en een grap en een grol. Ons motto is dat zonder vreugde en plezier, alles anders klinkt. 



Met 7 dames zijn wij het warme hart van het koor: Gea, Veronica, Corien, Jopie, Marie-Louise, Karen en Brigitte vormen samen de 
LaagMidjes.

We zorgen voor de stevigheid onder de melodie en verbinden hoog en laag tot één vol geluid.

 

Niet altijd op de voorgrond, maar onmisbaar voor de harmonie en de power van onze popsongs. Zonder laag-midden geen fundament én geen kippenvel. 

 



Popkoor WhatEver, Secretariaat [email protected]